10:13
II Конкурс інноваційних проєктів «Крок до успіху»

28 квітня на кафедрі менеджменту нашого університету пройшов II Конкурс інноваційних проєктів «Крок до успіху», на якому бакалаври і магістри спеціальностей «Менеджмент» і «Туризм» продемонстрували набуті компетенції інноваційного характеру, які вони опановували в процесі розробки своїх інноваційних проєктів.

На початку заходу завідувачка кафедри менеджменту Анжеліка Балабаниць наголосила на тому, що ключовою метою Конкурсу є розвиток інноваційних ідей молодих майбутніх підприємців та сприяння їх втіленню у комерційно-успішні бізнес-моделі. «Вважаємо, що проведення таких конкурсів є дуже важливим в процесі підготовки сучасних фахівців, так як сьогодні у світі їх ключовими професійними компетенціями стають саме інноваційність і креативність» – додала Анжеліка Володимирівна


Упродовж навчального семестру студенти втілювали власні інноваційні ідеї, творчо опрацьовуючи завдання. Проєкти створювали як колективно, так і індивідуально, що дозволило розкрити чимало оригінальних задумів, серед яких і «Розумний будинок OptiSmart», який забезпечить повну автоматизацію і оптимізацію системи безпеки будинку, і «Літаючі таксі», які спроможні вирішити проблеми заторів і перетворити вулиці міст на парки. Учасники мали змогу не лише презентувати свої проєкти, але й одержати професійний консалтинг від експертів-практиків.


Оцінювало студетські проєкти журі, до складу якого увійшли ефективні топ менеджери, провідні фахівці з проектного менеджменту нашого міста: Політік Олена Анатоліївна, віце-президент Донецької торгово-промислової палати, керуюча відділенням у м. Маріуполі; Волкова Олена Володимирівна, директор з персоналу ТОВ ПБП «Азов-інтекс»; Шевченко Андрій Анатолійович, директор ТОВ «Центр подорожей «Шик тур»; Давиденко Юрій Сергійович, комьюніті-менеджер Центру розвитку стартапів «1991 Mariupol»; Козицька Аліна Олексіївна, проектний менеджер Центру підтримки та розвитку малого та середнього бізнесу, Голова Молодіжної ради Маріуполя.


Проекти оцінювалися за 100 бальною шкалою за такими критеріями: рівень наукової новизни, актуальність та ступень важливості, реалістичність, соціальні та екологічні критерії, економічна доцільність проекту, ринкові критерії проєкту, дизайн презентації проєкту, змістовне наповнення презентації, кваліфіковане ведення дискусії. Конкурс завершився жвавим обговоренням презентованих проєктів.


Особливо аудиторію захопив проєкт «Розумне дзеркало» студентів Шулькевич Ганни, Сороки Юлії, Цуприк Ірини, Бараниченко Ілони. Саме ідея розробки дзеркала нового поколıння з електронним дисплеєм за склом у якості маленького цифрового консультанта з краси отримала Приз глядацьких симпатій.


Диплом же І ступеня за найкращу ідею та якісну презентацію отримали студенти Токарєв Валерій Андрійович, Румеліотіс Артем, Коротков Валерій, Карачевцева Анна, Мороз Карина з інноваційним проектом «Kiddy Salt», який зорієнтований на сімейне та дитяче оздоровлення. Його основна ідея - відкриття соляної кімнати, яка має соціальне значення для нашого промислового міста.


Другими стали студенти Руденко Лілія та Микита Токмаков з інноваційним проектом «Moonlight Shadow», що присвячений розвитку віртуального туризму у м. Маріуполь. Віртуальна платформа для туризму є дуже актуальною в умовах світової пандемії, бо надає можливість мандрувати у будь-яке місце світу, не виходячи за межі своєї кімнати. Це підкреслює значущість цього проєкту і для людей з обмеженими можливостями. Треттє місце посів проєкт «GeoPet», розроблений студентами Коваленко Олександром, Сакояном Олегом, Хайт Катериною. Це теплий і добрий проєкт, спрямований на використання системи GPS-навігації, вбудованої в ошийник тварини, яка дозволяє відстежувати місце розташування і фізичну активність улюбленців. Студентскі команди були нагороджені відповідними дипломами і грамотами.


Наприкінці заходу голова журі Політик Олена Анатолійна звернулася до студентів: «Конкурс, у якому Ви прийняли участь - це майданчик, де кожен з Вас може отримати необхідні компетенції інноваційного характеру, стати у майбутньому частиною реального бізнес-середовища. Продовжуйте й надалі розвивати ті проєкти, які ви створили, оскільки саме з таких речей може розпочатися щось несподіване та найцікавіше».


Участь у таких конкурсах для судентів — це крок у справжнє глобальне середовище стартапів, і це, бузумовно, перші кроки до майбутнього професійного успіху.

Переглядів: 601 | Додав: Деканат | Рейтинг: 1.0/1
uCoz